Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Voorstellen

  • femke

    Ik ben femke en ik ben 30 jaar, Sinds de film JFK ben ik erg geintereseerd in de moord op JFK. Voornamelijk omdat ik niet geloof dat Lee Harvey Oswald de schoten heeft gelost. EN ik het verbazend vindt dat alles in de doofpot is gestopt in Amerika.Willen die mensen de waarheid dan niet weten?? Er is ondertussen al zoveel bewijs gekomen dat andere betrokken zijn bij de moord op de president, maar daar wordt weinig tot niks mee gedaan. Ik zelf denk dat James E. Files en Charlie Nicoletti de schoten hebben gelost, en dat er nog veel meer mensen bij betrokken waren ( De maffia, de Cia, Bush, Johnson, etc.).

    Hoe denken jullie daarover? Ik ben benieuwd of jullie het zelfde denken of andere meningen hebben hierover.

    met vriendelijke groeten,

    femke

  • tallie

    Het is met die film hetzelfde als met de davinci code, het zijn feiten en fictie gehusseld tot een goed verkopend product.

    hatolex

  • Esmee

    hoi Femke,

    ik ben esmee en ik ben 14 jaar,

    ik ben ook geintreseerd is de kennedy's sinds ik de film Titheen Days heb gezien.

    ik heb ook zo het vermoden dat James Files het gedaan heeft,

    kijk maar eens naar de film I shot JFK.

  • Frank

    De film JFK toont aan dat de officiele lezing gewoon niet kan kloppen. Voor dat Garrison een onderzoek deed had je in 1965 al Joachim Joesten die zijn vraagtekens plaatsten bij de “officiele lezing”

    3 Kogels

    1 Mist de auto

    2 verwondt Kennedy in het hoofd

    3 Veroorzaakt diverse wonden bij zowel Kennedy en Connaly, maakt rare bochten en wacht 1,5 sec om vervolgens nog meer verwondingen te veroorzaken en vervolgens puntgaaf op een brancard te liggen.

    Dát is pas fictie!

  • Dude

    wow dudes JFK is worlds

  • Bob

    Sorry dat ik u hiermee mischien lastig val,

    maar ik had eens een vraagje over een langspeelplaat van J.F.K..

    Dat ik u hierover aanspreek is eerder toevallig hoor maar ik was op het net info aan het zoeken toen ik bij toeval uw berichtje las.En daar jij volgens mij meer bezig bent met deze materie dacht ik “even vragen”.

    Ik heb dus een L.P. liggen Van J.F.K. met op de voorzijde Zijn toetredingsrede in het kapitool in Wachington op 20.01.1961 en op de keerzijde Toespraak in Berlijn (Ich bin ein berliner)26.06.1963,ik had graag geweten of deze eenigzins van waarde is.Kan jij mij hierover meer info verschaffen of doorverwijzen naar eventuele geintreseerden?

    Dank bij voorbaat

    P.S. Deze L.P. in volgens mij een origineel.