Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Ander geluid

  • Zoltar

    Ondanks z'n mooie praatjes, aardige voorkomen en hier en daar goed beleid, was JF een echt boefje. De gehele Rooms-Ierse Kennedy clan was een grote plurkenbende.

    Wie hem heeft doodgeschoten weet ik niet, want ze hadden zoveel vijanden gemaakt, maar inderdaad een coglomeraat van gangsters en overheidsdiennaren is niet uit te sluiten.

    JF was een foute man, die misschien gelukkig zijn termijn niet heeft afgemaakt.

  • Dude

    Wow dudes JFK is worlds#worship

  • al

    www.andergeluid.nl

  • marley

    targent..!

  • marley

    di manna

  • mike

    ten eerste is het doodschieten van mensen omdat ze je niet bevallen al verkeerd, ten tweede vergeet je dat kennedy ondanks zijn tekortkommingen, ook een hoop heeft betekend voor amerika en de rest van wereld, zoals bv zijn peacekorps. Natuurlijk was de man niet helemaal perfect, maar dat zijn de meeste wereldleiders niet, klein voorbeeldje: Churchill was ook een mislukte politicus voordat hij premier werd en met zijn doorzettenheid de Duitsers heeft verslagen, oordeel niet over iemand voor je alle feiten weet en alleen zoals (verbeter me als ik fout zit) je zegt alleen de film jfk hebt gezien