Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Bush

  • Scooter

    Wie deze materie goed bestudeert, kan tot geen andere conclusie komen dat Bush sr. achter de moord zit op JFK, RFK, MLK; en Bush jr. achter de moord op JFK jr. Ben benieuwd naar andere meningen of conclusies

  • Jones

    Waarom zit Bush Jr. achter de moord op JFK Jr.?

  • Scooter

    Waar was Bush jr op July 16, 1999 ??

  • Jones

    Ik ben er van overtuigd dat Bush Sr. en Nixon boeven zijn en dat ze meer weten van de moord op JFK. Ook ben ik er van overtuigd dat Bush Jr. een boef is. Maar vertel eens wat over de connectie Bush Jr. en de “moord” op JFK Jr. Waar was Bush Jr. op 16 july 1999? En wat was er dan aan de hand?

  • Scooter

    OK, eerst: waar was Bush sr. op 22 Nov. 63 ? : http://home.earthlink.net/%7Etwainable/id18.html of kan dit een montagefoto zijn voor het Texas Book depository op DailyPlaza in Dallas ?

  • Jones

    Dat Bush Sr. op 22-11-63 in Dallas was is een feit. Bush Sr. was een big shot bij de CIA. Bush Sr. is absoluut op de hoogte van de moord op JFK. ik zal je binnenkort een paar linkjes geven waaruit blijkt dat Bush Sr. en zijn vader Prescot Bush een groot aandeel hebben in de moord. Maar kan je ook iets vertellen over Bush Jr en JFK Jr? Hoelang ben je al bezig met de moord op JFK? Ik al sinds 1988.

  • tallie

    Volgens mij zit hij ook achter de moord op Pim Fortiun, Theo van Gogh, de aanslag op de paus, de tsunami, en de orkanen van de laatst tijd

    hatolex

  • Jones

    En volgens mij heb jij de laatste tijd te diep in het medicijnenpotje gekeken. En nu wegwezen hier op dit forum.

  • tallie

    En waar was jij op 22 nov 1963???

    Weet jij hier soms meer van???

    En wat weet jij van de moord op Perez???

    hatolex

  • Jones

    We hebben het hier toch niet over Perez, orkanen etc. kleuter? En waar ik was op 22-11-63 gaat je geen ene moer aan.